Semanur_06 Korunmasız ilişkiye giriyoruz. 7 ay önce doğum yaptım geçen ay regl oldum bu ay daha olmadım. 12 gün geçti üzerinden emziriyorum bebeğimi de korkuyorum hamileysem diye 🤦🤦
Deletedmom104 Semanur_06 Korunmasız ilişkiye giriyoruz Moral yerine prezervatif ve önlem alsanız daha iyi gibi?
Liyosunannesi Semanur_06 korunmasız ilişkiye girip, üzerine korkmanızı anlayamadım kusura bakmayın. Hamile kalmak istemiyorsanız neden korunmuyosunuz?
Deletedmom_78 Berilsmom13 böyle adam(!)la evli kaldigin yetmiyor bir de korunmayip 2. Cocugu dusunuyorsun gercekten diyecek soz bulamiyorum
delirmeceler Semanur_06 eşin bişi takmak istemiyor sende yutmak istemiyorsun sanırım emziren anneler içinde korunma yolları var
Guzelgunler00 Semanur_06 sen tedbir al o zaman canım ertesi gün hapları ve sağlık ocağında yapılan aşılar var
ikibebelikanne Semanur_06 bu postlar bana trol gibi geliyor. Halen bu kadar cahil insanlar olabileceğini kabullenmek istemiyorum çünkü. Yahu korunmuyorsan hamile kalmaman mucize olur zaten, bir kere doğum yapmışsın. Neyin moralini istiyorsun?
Zeynepcyr Semanur_06 neden korunmasız ilişkiye giriyosunuz hamile kalmak istmiyorsanız :) korunun kafanız rahat olsun
tombikdonerkankasiiskender @“Semanur_06”#p28001718 eğer gebelik istemiyosanız hap kullanmanızı tavsiye ederim emzirenlerin kullanabildiği ilaçlar da var
AtlasMomm tombikdonerkankasiiskender benim kadın doğum doktorum 6. Ayla birlikte yasemin kullanabilirsin demişti ben de kullanmaya başladım hiç sıkıntı çekmedim
Deletedmom104 Deletedmom_78 Çocuğu düşünmüyor, korunmayıp hamile kalır mıyım diye korkuyor lütfen edacım 😌
Momm76 Arkadaşlar söylediklerinizde haklısınız fakat karşınızda üzgün biri ne daha fazla yüklenmek neyin kafası? Ve bu kabalık neden? Hanımefendi sizde her özelinizi burada açmayın eğer istenmeyen bir gebeliğiniz varsa sorumlulugunu alın