Merhaba bebeğim 13 aylık olmak üzere ama sanki hâlâ gün içinde yedikleri gece bağırsaklarini rahatsız ediyor gibi bazen . Bu normal mi benim durumumda olan varmı . Uyanıyor sık sık bazi geceler. Ağlıyor gaz çıkarıyor bazen banzen çıkarmıyor ama sanki hâlâ yedikleri rahatsız ediyor gibi