8.ay atağındayız 6.5 aylikkken uyku eğitimi almaya başladık diş hastalık atak derken son 8.ay atağina geldik 1 ay sürüyormus mahvoldum gercekten uyku eğitimini tamamlamak üzereydik tam da bitmesine 10 gün var atağın ama o kadar zorluyor ki bebeğim sil baştan başlayacak gibiyiz sanki her şeye memeye düştü yine saatlerde ağlıyor uykusu olmasına rağmen yatırıyorum 5 dk sonra ağlıyor uyku halinde susturamiyorum geceleri ayaktayız kaç haftadır halim kalmadı tükendim uyku eğitmenimiz geçici olduğunu söylüyor ama sanki geçmeyecek gibi bu durumu yaşayan var mı aranızda bu ataklarda neler yaptınız