Benim kızda mı sorum var acaba kolik değil de bu doktorlar mı bir şey göremiyor bulamıyor. İdrar yolu iltihabı çıktı onu biliyorum kültür sonucunu bekliyorum ancak gerçek anlamda kafayı yiyecem artık daha 34. Gündeyiz ya 1 hafta sonra başladı gaz sancısı milletin çocuğu koliksede 20 gündem sonra başlıyor Allah aşkına ne oluyor böyle ya ne uyku var ne neşe memede durmuyor emmiyor alıyor bırakıyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor çok yoruldum kızlar ya!!!!