Eylul_um Merhabalar, bebeğim 15 günlük göbeği 1 hafta önce düştü bu sabah beze sürtünmeden dolayı göbeğinin komple kabuğu kalktı doktora götürdüm enfeksiyon var dedi ilaç verdi. enfeksiyon denilince çok korktum bu konuda bilgi sahibi olan var mı ?
Roniya Eylul_um doktorun verdiği ilacı düzenli kullanım geçer Allahın izniyle. Bende bebeğimin göbeğinden çektim biraz. Banyo yaptırırken göbek deliğinin üzerine yuvarlak kulak temizleme çubuğu kutusunun kapağını koyuyordum su değmesin diye. Güzelce kurulayın tahriş etmeden ıslak bırakmayın
Eylul_um Roniya doktorumuz bir hafta banyoyu yasakladı. Elimden geldiğince dikkat etmeme rağmen oldu.