8 senelik evliyim ama ilk defa kullanıcam 😄 kondom alerji yapıyor kullanamıyoruz spiralden korkuyorum. Bebeğimi artık emzirmiyorum. Doğum kontrol hapı alayım diyorum. Hangisini almalıyım doktora mı yazdırayım. Adet günü başlanıyor bir daha hiç bırakmadan mı içicem yoksa 28 gün içip tekrar adeti mi bekliycem. Eczacıya sormaya da çekinirim şimdi bilgilendirirseniz sevinirim 😊