Ygtoglm-- 3 yumurta ve yarım su bardagi şekeri güzelce çırp.
Ayrı bir yerde dikdörtgen olan sütlü veya bitter çikolatayi ve 3 yk tereyağı erit. Eridikten sonra içine yarım su bardağı un dök ve karistir. Topaklanmasin hızlı karıştır. Daha sonra cirptigin şeker ve yumurtanın içine dök karışımı, ben güzel kokmasi için birde vanilya ekledim tekrar cirptim. Kaplara dök bende 3 tane çıktı çömlek kaptan. 5-6 dk pişsin çok uzun tutma. Üstüne de pudra şekeri. EF SA NEEEE 😂😍😍😍