Kızlar ben 1 ay önce Disime dolgu yaptırdım ,dişim hava aliyo tekrar doktora gittim doktor dolguları değiştirelim dedi 2 defa iğne atti dişim ugusmadi , haftaya tekrar gel dedi , böyle bişi yaşayan var mı ? Açıklaması devletin malzemeleri kötü dedi , iğneyi yanağıma yapmış yanagim sis , ugusuk ve aciyo :(