kızlar şaka gibi ama 14 aylık kızım çişi öğreniyor ben bile şoklar içerisindeyim 🥲😍 ben her WC önünden geçerken çiş çiş derdim aşina olsun diye amacım öğretmek değildi arada özel bölgesini gösterir çişş var mı annecim derdim kakasını bi köşeye çekilir oturarak yapardı anlardım yaptığını küçük çişteyken bi gün elimden tuttu tuvaleyw götürdü banyoya orda da lazımlıgı vardı oturmak istedi bende bezini çıkarttım oturttum ve şaka gibi çiş diye çişini yaptı sabah kalktığında oturuyor çiş diye ve akşam yatacağında çiş diye yapıyor sonra uyuyor şimdi sorum bu bunu devam ettirmelimiyim yoksa küçük mü daha