Banada faydası olmadı maalesef lansinoh, 2.çocuğum çok çektim ilkinde bunda psikolojik olarak daha rahattım ve size önerebileceğim yara olan göğüse kantaron yağı 1-2 gün kadar sürdüm o göğsü emzirmeyip sağdım çok çabuk toparladı eğer ki her iki göğsünüzde yaraysa bile sürüp yıkayın emzirin faydasını göreceğinize inanıyorum