Ayc4nn ben yaptım canım. 3 tane 200 ml lik kavanozum vR. Her bir kavanoz için 3 tatlı kaşığı activa koydum. 3 kavanozluk sütü ısıttım( pastörize günlük süt aldım) parmağım sıcaklığa dayanınca ocağın altına kapattım ve sütler ısınırken bir kaç kaşık ısınan sütten 3 tatlı kaşığı aldığım activa ya koyup açtırdım . Sonrasında kavanozlara sütü paylaştırıp activaları da paylaştırdım. 4 saat bekledim. Mükemmel oldu