3 aylık bir bebeğim var kolik bir bebek aynı zamanda kucakta gezmeyi seviyor gün içinde ağlamadığı zamanda kucakta sürekli ama bir süre sonra 5 dk sürüyor oda tekrar ağlamaya başlıyor tuvalete bile gidemez oldum 3 aydır hastane ve araba turu dışında bi yere gidemedim bundan çok bunaldım dışarı çıkmak istiyorum bi iki defa gittik ama ağla a krizi tutunca asla sakinleşmiyor resmen nasıl kalkacagımızı bilemiyoruz lütfen bişey söyleyin ne yapacağımı şaşırdım artık