sunflower01 olur mu öyle şey. Benin kızımda ek gıdaya kadar persentil yüzde 25 in altındaydı. Doktorunuz ne diyor ? Kan testi yaptırdınız mi? Belkide alerjisi vardır farkında değilsinizdir. Burada önemli olan kan değerleri. Bence doktorla görüşün. Benim kızımın kan değerleri iyiydi. Bende sağlıklı karbonhidrat ekledim hep yemeklerine. Yulaf, tam buğday unu, irmik, bulgur gibi ve her öğününde vardı. Birde ben 3 öğün verdim. Tadımlık değil doyumluk verdim. Ama benimkinin yoğurt yumurta sıkıntılıydı. Yumurtaya daha yeni başladık. Ama lütfen doktora gidin.