Rwerdst canım bende aynı aşıyı yaptırdım doktora yan etki ne yapar diye sormuştum,bu aşı ateş genelde yapmaz ama kabızlık yapabilir demisti. Gercekten kabız yapmıştı 2 gün sonra mamasina zeytinyağı koyun dedi,sorun düzelmesi.İshali ilk kez duydum çok geçmiş olsun inslh en kısa zamanda toparlar kuzucuk🥰🙏