Kızlar oğlum 12. Ay aşısını olduğu gibi yemeyi bıraktı . Zaten çok iştahlı değildi . Şimdi ağzına mana harici bir şey almıyor 4 gün oldu. Ağzına sıvı katı ne verirsem vereyim yutmuyor ağzında tutup ya püskürtüyor ve öğürüyor, böyle bir şey yaşadınız mı ? Doktora görünmeli mi ? Buarada keyfi iyi