Aysenil_01 Oğlum 1 yaşına girdi. Ama benimde sütümde azalma oldu. Ek gıda çok az yiyor. Almıyor desem yeridir. Sürekli huysuz ne yapacağımı bilemiyorum. Mamayıda reddediyor. Başına gelen oldu mu? Ne yapmam gerekiyor?