Ben ipek özmel kullanıyorum kumaşı güzel sağlam da 1 yıldır kullanıyorum hala taş gibi ama alt göbeği toplamıyor. Bir tane daha alacağım araştırıyorum nette gördükleriminde korse kısmı biraz yukarıdan başlıyor. Kullanıpta alt göbeği toplayan varsa markasını yazabilir mi?