Herkese selamlar, bebeğim başlıktada belirttiğim gibi 3 ay 21 günlük gece normalde 2 kez uyanır bu ara uyanmaları sıklaştı gece uykusuna geçerken krize giriyor hatta gündüz yatırdığımda da aynı şekil ama gece uykusuna geçişte cidden çok zorluyor memede emip emip kafasını çeviriyor ağlıyor sonra kendi kendine tekrar emiyor tekrar başa sarıyor 🤦🏻♀️ atak mı yoksa başka bişey mi var başka ne olabilir onuda bilmiyorum 1 haftadır tükendim 🫠