uyuyanadamdannefret görünürde görmeyebilirsiniz ama ilerde oluşabilecek hastalıklardan korumak amaçlı(böbrek taşı,reflü,karaciğer yağlanması,obezite,diyabet) ayına uygun şeyler veriliyor. Doktorlar boşuna demiyor 6 ay diye. Metabolizmaları ancak 5.ayında gelişmeye başlıyor. Bizim büyüklerimizde yapmış bişey olmamış diyenler olacak tabi ama şuan hepsi kalp ,tansiyon ,şeker hastası yani Yediklerimizin hiç biri masum değil geç tanışsınlar bişey olmaz . Ve ayrıca kızımda da oğlumda da 6.ayda başladık gayette yiyorlar. yiyen çocuk zaten yiyor biz anneler miktarını beğenmediğimiz için yemiyor diyoruz.