vecihi Merhaba, şuan ne durumdasınız ayakkabıyı kullanabiliyor musunuz? Benimde bebeğim tek ayak Pevli. Ameliyat sonrası son alçıdayız. Çok şükür ki düzeldi. Pazartesi günü ayakkabıya geçeceğiz. Ayakkabı süreci beni çok tedirgin ediyor alışabilecek mi diye. Ayaklarının uzun süre özgür kalamayacak olma düşüncesi de beni üzüyor. Keşke ayakkabıya gerek kalmasa🥺