FistikHanim Doktora götürseniz ne yapacak ki ? Bence gerek yok.
Yengemin 3 kızı var , doğduklarında itibaren emziklerini bala batirip verdi üçüne de. Su bile vermezdi doğru düzgün.
Bir kereden birşey olmaz, alerjik bir reaksiyon gösterirse götürün tabi orasını bilemeyiz 🤷
Takip edin siz bebeğinizi bir süre.