2 gün önce 10 ekimde sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğim 38+4’te doğdu ama emme refleksi gelişmemişti. Biberon ve emzik ile emmeyi öğretmekle uğraştım ilk gün sarı süt denilen sıvı geldi gögsümden fakat onu şırıngayla bebeğime verdim. Şimdi gögüslerim boş sürekli rezene,hurma falan içiyorum fakat emziremiyorum da sağım yapayım derken gögüs ucu yarası oldu. Ne yapmalıyım şu an çok stres yapıyorum 😞