Oglancik 2 yaş aldım kalıbı bol fazlasıyla kızımda 26 aylık 12 kg 90 cm şuan bayağı bol duruyor ici geniş rahat ferah gece sene almıştım aslında ama kızım 1 yaşındaydı 2 yas alınca çok bol oldu giyemedi bu sene anca giyiyor diyebilirim 2 tog aldım ne çok ince ne çok kalın tam kışlık içine ince pijama giydiriyorum şahsen yetiyo uyku tulumunun icine