Kızlar bir 30 günlükken kanamam lekelenmeye lekelenmeden de gitgide düşmeye başlamıştı yani Yok gibiydi hatta kesilmişti bir gün ardından tekrar kırmızı şekilde kan gelmeye başladı ve şu an hala sürüyor devam ediyor kırkım da doldu Ben şimdi abdest alayım mı boy abdesti yoksa kanamanın bitmesine bebek vermem lazım anlamadım