Nurrrrrr233 Kızlar pişiğe ne iyi gelir 8.5 aylık kızım ek gıdaya geçtiğimiz zamanlar başladı bezini sık değiştiriyorum hamazinc ve sudockrem kullanıyorum başka ne yapabailirim geçmiyor ya
Pearlyyy Nurrrrrr233 kaka yaptığında altını yıkayarak temizlemeyi deneyin birde ıslak mendil kullanmayın pamuk pedlerle temizleyin ara arada havalandırın, gıda alerjiside olabilir onuda takip edebilirsiniz🙏🏼
Nurrrrrr233 Pearlyyy Teşekkürler ya benimde gıda alerjisi aklıma geldi ama nasil anliycam bilmiyorum vücudunda her hangi bir şey yok gözüken
Star52 Nurrrrrr233 asitli gıdaları azalt mesela domates 🍅 bi araştır asitlileri tam bilmiyorum ben de hepsini
Mahir35- B panten pişik için kesin çözüm. Islak mendil değişikliği yapmak belki çözüm olur, yada ıslak mendilleri yıkayıp kullanmak çözüm olabilir.
birprensesannesii06 Benim kızımın bir kaç ay öncesinde pişiği aşırı fazlaydı sürekli havalandırdım altını değiştirirken ve aktardan kantaron yağı aldım 1 gün içerisinde bitti pişiği kullandığım bez alerji yapmıştı