Arkadaşlar merhaba. Haziran’ın 20’sinde 28 haftalık erken doğum yaptım. Bebeğim 82 gün küvezde kaldı. Bu süreçte kalbinde delik vardı ameliyat oldu. Çok şükür 12 Eylül’de 2350 kg ile taburcu olduk. Ama eve geldiğimizde iki gün emmesi için çok uğraştık. Çok minik olduğu için uykuya geçiyordu. Zaten çıkarken doktorda hem meme hem de sütü Sağıp şırıngayla vermemi söylemişti. Artı birde eoprotein sütüme katıp veriyordum. Ama eve gelince kilosu düştü. Sonra kontrole gidince emzirme danışmanına falan yönlendirdiler. Sütüm bayağı fazla. Hatta hemşire bile sütünüz çok iyi dedi. Hadi ilk zamanlar yoruluyordu uzun süre ememiyordu. Ama şimdi baya uzun süreli emmesine rağmen,misal 30 gram alıyorsa bir sonraki seferde 15 gram geri veriyor. Artık en son doktor mama başladı. Eğer bununla da almazsa metabolizma hastalıklarına falan yönlendiricem,detaylı tetkik yapılsın dedi. Çok moralim bozuldu. Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Yani sütüm bayağı fazla.Ama yaramıyor.Gerçi çocuk hiç durmuyordu, sürekli ağlıyordu. Sebebini bir türlü anlayamıyordum ama şimdi anladım ki çocuk açmış. Mama başladığımdan beri maşallah çok güzel uyuyor. Gerçekten çocuk doymuyormuş bunu anladım. Çıkalı 1 ay oldu. Şuan 2420 gr’da 🤦🏻♀️