annedemir Hapı kullanan var mı anneler? Sol kolum çok ağrıyor bebeğimi taşımaktan zedelenme olmuş, doktor yazdı ama sormayı unuttum
Bett1 annedemir evet hemde kesin olarak kullanılmaması gerekiyor zararları olabiliyor. Tam net olarak bilmiyorum ama bazı ağrı kesiciler 3 aydan sonra belli saat emzirmeme şartıyla kullanılabilinir doktora bunları danışın isterseniz
annedemir Bett1 Cok tesekkür ederim bir de fastjel krem yazmis o da direkt “kullanmayin” yaziyor mesela doktora danisin bile demiyor. agri cekmeye devam 🥲