sedaeylulada Arkadaşlar bugün emzirirken 2 kez farklı emzirme saatlerinde bebeğimin burnundan süt geldi , korktum neden olabilir? Ve o an napmam gerekiyor (21 günlük)
Yasse1208 Bebeğimde çok emdiği ve çok gazı olduğu zamanlar oluyordu, genelde gaz probleminin olduğu ilk 3 ay oluyor
sedaeylulada Yasse1208 valla cok korktum doymuyor ki sürekli meme istiyor, acaba sütüm bugün biraz tazyikliydi o yüzden mi oldu