Oğluma her türlü emziği alıyorum asla almıyor alıyor atıyor.. 35 günlük . Sizce pes mi etmeliyim artık yoksa yılmadan emzik almaya devam mı ? Phılıps ultra soft . Phılıps ultra air , animals emzik arada ne fark var acaba bunları ayrı ayrı denemeli miyim anlamadım . Birkaçını aldım yine almadı ağzına 🥹ilerleyen zamanlarda alır mı sizce ?