Mervegvn123 bende molfix kullanıyordum belden ve yanlardan hep kakayı taşırıyordu bu arada oğlum 6 kiloyken 4 numaraya geçtim çünkü 3 numara çok sıkıyordu maalesef 4 numarada da aynı sorunu yaşadım belden ziyade yanlardan taşırması sıkıntıydı özellikle ana kucağındayken demediğim tüm bezler belden taşırıyor maalesef. Bende goon sarı pakete geçtim ilk 3 numara aldım bu sefer de gece çişi taşıyordu göbek bölgesinden 4 numaraya geçtim hemen öyle bi problem yaşamadım ve pişik de olmadık bazen gece elimde kalan molfixleri takıyorum sabah bi kalkıyor poposu pişik içinde :( goon sarı paket 4 numara almanızı öneririm bez olarak çok hoşuma gitti ama bende sorun var sanırım bezin hep ön tarafı doluyor çiş yapınca beze yayılmıyor yaptığı yerde toplanıyor çiş molfixte böyle bi sorun yaşamamıştım