Merhabalar bebeğim 1 yaşında üç aydır nerdeyse sürekli ilaç kullanıyoruz bu beim hiç hoşuma gitmiyor antibiyotik içirmek zorunda kaldım antibiyotiği içince geçti 15 gün sonra tekrar hastalandı strath vitamini bi alrabam önerdi ama araştırdığımda pek bir iey bulamadım kullanan veya bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir mi