OptimusPrime berece Amigurumi anahtarlık yaptırdım. Çok güzel olmustu. Instagram’dan @hmz.amigurumi sayfasından ❤️
ilkaay0 berece bende yaptırmadım valla 😄 hiçbiri hiçbir şeyi haketmiyor ahshaks bırak onlar hayırlı olsun hediyesi getirsin
berece Ogulluana bende diyorum bir şey yaptırmayalım onların hediye getirmesi gerekiyor biz niye veriyoruz hahdahah ama ablam kuzenlerim ısrar ediyor. Gerçi ilk çocuğuma yapmıştım ama :)
Betulsark Havlu aldık ve ayicik şeklinde katladık hem kullanışlı insanlar bu köşeye atmayacağı bir şey hemde çocuksu anahtarlık falan valla kimse kullanmıyor ya yasinde güzel am evde duran ve yüzünü açmadığımız her kuran çok gunah