Kizimda tip 2a kalca displazi tanisi kondu.sag alfa 58 sol alfa 52 cikti. Bndede kalca cikikligi var gec farkedildigine bn ameliyatligim.kizim 3 ay 2 gunluk. Palvik bandaj takildi 2 gun once.bu surecte szin nasil gecti. kucaga aldiniz mi?ayaklarini oynatiyorlar szlerde sıknti oldu mu?.alt degistirme zor. Ve kiyafet nasl oluyor zibin nasil citcili tulum giydirdim ustune palvik bandaj yapildi ama cok zorluyor degstirme zibin daha mi kolayy.. Ne kadar surdu tedavi sureciniz.fikirlerinize ihtiyacim.var ltfn yardmci olur musnz