mobesebesir Psikolojik olduğunu sanmıyorum çünkü bir buçuk yıldır çekiyorum her hastalıktan şüpheleniyorum şuan Dr da enteresan buldu hemotolojiye de 2 3 defa gittim tahlilde birşey görünmediği için şikayetlerim havada kalıyor malesf fibromiyoloji de değil yani nedir bilmiyorum süt diyeti yaptım kızım için ne olduysa ondan sonra oldu