Merhaba arkadaşlar, Arçelik kurutma makinası aldım 1 hafta önce. Kurulum yapan kişi bebek çamaşırlarını hijyende, renklileri sentetik dolap kurulduğunda, beyazları pamuklu dolap kurulduğunda çalıştırmami söyledi. Fakat bazı camasirlarda çekme ve aşırı kıvrışma oldu. Hangi çamaşırları hangi programda kurutuyorsunuz yardımcı olabilir misiniz