Arkadaşlar bebeğim doğdudan beri sık besleniyor sütüm az olduğu için saat başı emziriyordum mama+meme ilerliyorduk 5.5 aydan sonra mama ile devam ettik yine sık sık besleniyordu alışkanlık mı bilmiyorum tam yaptığımda bitiyordu çok yapsam kalıyordu çünkü. Şuan 15 aylık mamayı falan bıraktık biz beslenmesi iyi çünkü ama şöyle Bi durum var oğlum daha gece beslenmesine devam ediyor ve gündüzleri de 3 saate bir besleniyor normal yemek yese de tok tutan şeyler yese de meyve sebze yese de aynı bu bir alışkanlık mı yoksa ben mi doyuramıyorum ya da normal bi durum mu artık bilmiyorum ikinci bebeğim de olacak 3 aya kadar ve ben gece beslenmesini de kesemiyorum