birprensesannesi25 bence endişe etmeyin, sütün artmasının birincil koşulu bebeğin emmeye devam etmesi, anneninde dengeli beslenip bol su tğketmesidir. “Süt endişesi” sanırım oksitosin en çok kesen şey. Zira prolaktin kolay kolay kesilmez ekstreme ilaç tedavileri vs yok ise.. yani süt üretirsiniz ama belki kanala inmesi kısmında yaşanır sorun. Bebek huzursuz değil ise, çişli bez sayısı 6 gibi ise, bebek kilo alımı da normal ise (deli gibi kilo almasına da lüzum yok) sütünüz yetiyordur aslında. Galagtogogların işe yarayıp yaramadığı halen araştırma konusudur, yüzde yüz kesinlik vermez ama sütümü artırıcam diyip ota sapa ilaca düşüp de karaciğere zarar vermeye de gerek yok. İçiniz rahat etsin bir destek alın (maya içeren tabletler en malulü yine de sanırım) ama bebeğiniz emdikçe ,doğru emdikçe inanın ki emmeye devam edecektir :)) endişeleriniz var ise en iyisi iyi bir danışmandan emzirme danışmanlığı almak bence..