Kızlar yatak odasını temizliyorum ters dublekste oturuyorum alt kata in çık zor oluyor gündüz bebek olduğundan anca akşamları yapabiliyorum eşim gelince.sorum şu camları içeriden sileceğim fakat dışarıya boyumuz yetmiyor bu yüzden dışarıdan ancak su döküp yikiyabiliyorum.aksam üzeri su dökmek iyi değil diyorlar napmaliyim sizce bilenler ? Uzun oldu kusura bakmayın