mrsfly Kızlar evim dubleks ve yakında annem gidecek bebişle tek kalacağız aşağı yukarı inme durumum olacak yemekti oydu buydu, şimdilik puset kullanırım gibi düşündüm ama var mı önerisi olan en mantıklısı ne olur?
senem98 mrsfly ben reflü yatağı aldım ve baby nest aldım onları kullanıyorum benim de dublex çok rahat oluyor
twinboymama mrsfly ilk günler anakucağıyla ama 40ından sonra kucağımızda indirdik çıkardık biz de bi zararını görmedik djjdjdjdj
funnymummy21 mrsfly benimde aynı poşetle mutfakta yanımda duruyor gün içinde in çık bitmiyor zaten ama ihtiyaçlarını aşsğı kata da indirin azaltırsınız ben birde kamera kullanıyorum bazen yukardan uyutuyorum aşağıda izliyorum yada tam tersi tavsiye ederim
mrsfly twinboymama yok indirip cıkarmaktan ziyade bulundurmak 😂 yani mutfaktayım mesela oda pusetin içinde yanımda o şekilde aslında ifade edememişim kendimi😂😂
mrsfly funnymummy21 aynen kamera bizimde aklımızda henğz dhaa 13 günlük olduğu için yeni yeni tecrübe ediyoruz. Çok doğru diyorsunuz alt değiştirme malzemelerinden bir kısmını aşağı indirmek mantıklı olacak.
beybiliko mrsfly ana kucağı alabilirsiniz, kanz softy köpekçik vardı, elle hafifçe sallayıp onda uyuttuğum çok olmuştur, hangi odaya geçsem bana eşlik ediyordu