semosderler Merhaba anneler , sezeryan sonrası 13. Gün ve halen kalçamda ve bacağımda iğne ağrıları ve uyuşukluğu var , bu durumu yaşayan var mı acaba
Ceycey001 semosderler 7 ay oldu benimde hala oyle dikloron igne vurmuslardı Sanırım yanlıs vurdular halamuyusuk
semosderler Ceycey001 bugün sordum , uyuşukluk bel fıtığından kaynaklı olabilir denildi isterseniz bu konuda bi doktorunuza görünüm , basite alınmayacak bir durummuş
semosderler berece inşallah uzun sürmez , anladığım kadarıyla bu durumla karşılaşan çok fazla kişi yok
270823 Bende aynısını yaşıyorum bacağımda hemşirenin igne vurdugu yer 45 gün oldu hala gecmedi bacağımda nasıl geçer acaba ?
Pedro Benimde 13 gün oldu sezeryan ile doğum yapalı kalçamdaki uyuşukluk hala geçmedi ve rahatsız edici bir hal alıyor doktor uzun süre oturmaktan diyor ama ayağa kalkıp yürüdüğümde daha beter uyuşuyor orası en yakın zamanda doktora gideceğim
semosderler mamalisa kızım çok hareketli , ev işi onun peşine koşturma derken yeterince hareket halindeydim ama maalesef devam ediyor