merveaslannn Merhaba 40 günlük bebeğim var 5 gündür kakasını yapamıyor . Doktorumuz 15 güne kadar normal dedi anne sütü alıyor sadece. Ama ağrı çekiyor ıkınıyor yapamıyor aynı durumu yaşayan var mı ne yapabilirim kakasını yapabilmesi için
gencmom_ merveaslannn bacaklarını bisiklet hareketi yaptır sıkılmadan benim kızımda ilk doğduğu zaman kakasını yapamıyordu küçük yegnim oynarken bir kaka yaptı nasıl oldu dedim abla bacağını bastırmadan bisiklet hareketi yaptım demişti
anonim351 merveaslannn vallahi bizimde öyle oluyordu kaka değilde gaz sancı yapıyor genelde kaladan ziyade . Çok sıkıştığında ben fitil atıyordum valla 15 gün kavranmasını bekletemem hiç bazen süt sağıyordum 1 çk zeytinyağı koyuyordum içine en geç yarım saatte yapıyordu. Gaz çıkarma durumu ne
Mavili-mavilimorcicek merveaslannn Yüzüstü koluna yatır önce hafif dik olsun sonra iki bacağını da karnına doğru kıvır poposuna ritmik piş piş yapar gibi vur 3-5 kere sonra dogrult sırtı göğsüne gelecek şekilde ve bacaklarını karnına doğru katla yani çek katlarken biraz bekle bırak bekle bırak.İyi gelecektir inşallah.
merveaslannn anonim351 gazını çıkartıyor ama kakası hayır zeytinyağı içirince bir zararı olmuyor muydu