Oğlum ilk meme reddini verem aşısını vurulduktan sonra yaptı 2 aylıkken . Çok mücadele verdik denemdihim şey kalmadı emmiyordu. Üstelik hoc biberon bilmesine rağmen . Çok uğraştım mücadele ettim ayağa kalkıp kucağımda sallayarak emziriyordum vücut olarak beni çok görüyordu ama emsin diye katlandim. Böyle devam etti sonra 4. Ayda o şekilde emmeyide bıraktı ataktan kaynaklı sanırım ikinci meme reddini yaşadık bu sefer hiç bir pozisyon kurtarmadi ben de uykudayken emziriyordum iyice sonra sonra aştık şuan yatarak emziriyorum. Şimdi de dış çıkaracak diye heralde arada bir isteksiz oluyor memeye ama eskileri gibi değil. Yani demem o ki mücadele ediniz pes etmeyiniz. Biraz zaman alıyor ama geçiyor arkadaşlar inanın.