Kepekekmegi 3.5 aylık bebeğim var normalde parfüm sıkmayı güzel kokmayı severim her gün farklı parfümler sıkardım ama bebeğim doğduğundan beri kullanmıyorum ve kendimi sanki pis gibi hissediyorum 😂 siz kullanıyor musunuz veya ne zaman kullanmaya başladınız
eymenin_annesi34 Kepekekmegi kullanmıyorum bir ara kullandım bebeğimde emme sorunu yaşadık doktor kokunu değiştirme emmez sorun yapabilir demişti o yüzden kullanmıyorum 🙄
Bedis- Kepekekmegi Bende Bebek kolanyası kullanıyorum uni baybi dalinden daha güzel kokuyor tavsiye ederim 😂 parfüm suan için hayal oldu 😂
Annis-ogul Kepekekmegi oglum 3 yasinda yeni yeni parfüm kullanmaya başladım o da her zmn değil. Kokusun rol on kullanıyorum zaten .parfüm kokmak temiz olmak değil zaten
Kepekekmegi atlassmoms her gün banyo yapıyorum ama parfüm kullanmayınca banyodan çıktığımda bile pismişim gibi geliyor allahım yardım et mcşsmcleöc
Kepekekmegi eymenin_annesi34 dışarı çıkarken kıyafetime sıkıyorum 1-2 fıs sadece ama evde kullanamıyorum Emzirme bitene kadar böyle mi olacak ya 🤦♀️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Parfüm sıktığım zaman eşim yanıma yaklaşmıyor O yüzden hiçbir zaman kullanmıyorum
Kepekekmegi Bedis- ay evet ben de uni baby aldım çok güzel kokuyor bebeğimin kıyafetlerini yıkadıktan sonra hafif onlara sıkıyorum kendime de mi sıksam 😂
Kepekekmegi eymenin_annesi34 duştan çıktıktan sonra bile sanki kirliymiş gibi hissediyorum kendimi 🤷♀️
Bedis- Kepekekmegi Bende çok severim kokuya karşı bi takıntım var herhalde yok kokulu mum yok güzel kokan oda kokusu yok güzel parfüm yok şu bu derken malum benim bebeğimde 3 buçuk aylık ben bu aya kadar hep onu kullandım vücuduma gayette güzel kokuyor ha oyle çok kalıcılığı pek fazla yok ama günü kurtarıyor 😂
Kepekekmegi Annis-ogul temiz olmak değil evet biliyorum ama duştan çıkınca deodorant ve parfüm kullanırdım sürekli ve o kokuyu aldıkça kendimi temiz hissederdim şimdi her akşam banyo yapmama rağmen süt kokuyorum resmen 🤦♀️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Kepekekmegi sevmiyormş, kokumu alamıyormuş🤷🏼♀️Kendi kokum daha cazip geliyormuş 🤣
eymenin_annesi34 Kepekekmegi sen aynı bensin bende öyle hissediyorum yani genel olarak kendimi pis hissediyorum 🤦🏻♀️😂
Annis-ogul Kepekekmegi olsun ya o da güzel ne güzel ki sütünüz var .kokusuz rolün kullanin ya da doğal içerikli. Problem olmaz
Zeliff Kepekekmegi uzun süre kullanmadım duş jeli kokusuyla yetindim😅 kızım emmeyi bırakınca kullanmaya başladım yeniden
Bedis- Kepekekmegi Bazen arada bebeğimin nemlendiricilerini falan sürüyorum onlarda güzel kokuyor hahah 😂😂 yani şimdilik böyle ona zararı dokunmayan şeyler kullanacağız
eymenin_annesi34 Kepekekmegi öyle oluyor bebeğinizde bizi o kokudan tanıyor ama bizde pis hissediyoruz malesef 😂