ruhpastasii 40 beden kalıba göre 42 de olur. Yada güzel kapalı bi abiyesi olan varmı? Tesettürlü değilim ama kapalı giyiyorum
Masalberra ruhpastasii 
ruhpastasii Damla4134 şu siyahtan var diğer rengin aynısını nişanda giydim çok teşekkür ederim başka varmı