Nurcanben Kızlar varmı başına gelen bu ne sizce sırtında yüzünde ensesinde omzunda göbeğinde kısacası vücudunun neredeyse her yerinde birkac tane böyle şeyler çıkmış çocuk doktoru gördü ne olduğunu anlamadı başına gelipte ne olduğunu bulabilen oldu mu ? https://hizliresim.com/l1squxn
fik Nurcanben canım profilime bak bebeğimdede aynısı var uyuz dendi 😔 inşallah seninki farklı bişeydir sizlerde de kaşıntı var mı gün geçtikçe artıyor mu bebekte lekeler
fikirye1234 Nurcanben korkarak söylüyorum inşallah zona hastalığı değildir ben kendim yaşadım daha da izi var geçmemiş geceleri daha çok rahatsız oluyor mu bebeğiniz yaa inşallah değildir çünkü hiç kolay bir durum değil ben bile o acıya dayanamadım
Cansu3854 Canım korkutmak istemem ama benim yigenimde böyle olmuştu ilkten anlamadılarsonra uyuz teşhisi kondu inşallah degildir ama isterseniz cildiyeye götürün bi
Nurcanben Cansu3854 yaa ben dün doktora uyuz olabilir mi dedim uyuz belirtisi yok dedi sizde varmı uyuz dedi bende yok dedim o zaman nasıl bebeğe geçicek dedi
Nurcanben fik yaa ben dün doktora uyuz olabilir mi dedim uyuz belirtisi yok dedi sizde varmı uyuz dedi bende yok dedim o zaman nasıl bebeğe geçicek dedi
fik Nurcanben bana da ilk uyuz değil dedi canım tek bir yerdeydi sonra yayılmaya başladı dayanamadım 1 ay sonrs gel demişti bana özele götürdüm uyuz dendi bizdede varmış meğer herkese tedaviye başladı son zamanlar uykuda uyumaz olmuştu benim kız 🥺
Oglusum5357 Nurcanben yanı kasıntıdan dolayı huzursuz olabilir sadece. Sıze de bulaşacaktır mutlaka gecıkmeden uyuzsa tedaviye başlayın öyle Nalet bseyki
Nurcanben fik yaa nasıl geçti peki off aklımı yitircem ya nereden bulaştı acaba kızıma bizde yok çünkü
fik Nurcanben Bak il böyle başladı daha yeniyiz canım 2 gündür eczacının yaptığı karşımı kullanıyoruz birde alerji damlası verdi inşallah kısa sürede kurtuluruz ☹️
fik Nurcanben çevrende kaşınan biri gördün mü başkasından da geçmiş olabilir veya hastaneden flan belki uyuz değildir inşallah ya