-Kuzika- Merhaba 4 aylik bebegim var emziriyorum saclarimi boyatmayi dusunuyorum bir sorun olur mu acaba
Gamzeparlak1 -Kuzika- hamileyken de emzirirken de boyadım,daha seyrek boyuyorum biraz daha organik boyaya geçtim.
senem98 -Kuzika- benim doktorum önermedi süte geçer dedi.İlk 1 yıl önermiyor ama illa boyatmak istiyorsan da bebek 7 aylık olsun öyle boyat dedi