Merhaba anneler, 1 ay 20 günlük bir kızım var ve 1 haftalıkken kolik olduğunu öğrendik bu son zamanlara doğru sancılarımız çok azalmıştı artık haftada 2-3 gün vuruyor geri kalan günler ise geceleri uyuyordu şükürler olsun bitiyor dediğimiz hafta daha çok sancılanmaya başladı sancı saatleri normalde 8 buçuk 1 buçuk arasıydı şimdi işe 2 buçukta başlıyor sabah 8e kadar 3 gündür anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Kaşık kaşık toz kimyon, rezene kimyon çayı her şeyi içmeme rağmen bana mısın demiyor kakasını günde 2 defa yapmaya başladı sürekli ıkınıyor gaz damlaları fayda etmemeye başladı masajlar boşuna. 2. Aya gireceğiz bu zamanlarda daha mı sancılı geçiş oluyor anlamadım. Başka fikri olan var mı ?