Merhaba erkek bebeğim var 3200 doğdu 4 aylik kontrolünde 6800 gr 67 cm çıktı hemşire boyu güzel dedi ama kilosu geçen aya göre 400 gr aldığı için 1 ay daha bakalim 500 gr altında olursa mama başlarız dedi . 3.ayda meme reddi yaşamıştım o yüzden mi az aldı acaba yada doymuyor mu bilmiyorum sizin bebekler bu ayda boy kilosu kaçtı