Busraata33 22 günde 3paket bitti bu şekilde sürekli masraf oluyor bunun bir başka çaresi yok mu ya uzunca süre kullanınca da pis koku yapıyor..Malum herşey çok pahalı al çöpe at al çöpe at…Başka bir önerisi olan var mı ya da daha uygun birşeyler
Sevde123 Busraata33 ben e bebeğin göğüs prdini kullanıyordum onda da iki çeşit var biri küçük biri büyük. Büyük olanı alıyordum lansinoh marka nın muadili çok memnundum 8 aya kadar kullandım akma kesilince kurtuldm darısı size😀
Kuzularinanasi Busraata33 ebebekte baby plus marka uygun.zamanla ztn akmamaya baslar.bende 14 aya kadar hep kullandim.gun icinde 4 5 kez degistigim oldu.islanip koktugu icin.simdi okadar akmiyor
Elif2023 Busraata33 bende bir ay kadar süren bişey oldu süt akma o sırada bebek ağız mendilleri varya onlardan koymuştum üst üste katlayıp hem yıkıyorum hem ıslandıkça diğerini koyuyordum acaba çokda ondan mı oluyor sağsanız mı
ayybukemm06 Busraata33 göğüs pedşeri bebeğin diliinde Pamukçuğa sebep oluyor. En iyisi ağız ne dili kullanmak. Sürekli yıka kullan
Busraata33 Sevde123 bende şimdi ondan aldırdım eşime 8 mii ay,ilk oğlumda bu kadar yaşamamıştım diye hatırlıyorum 😀Eşim artk sürekli mi alacağız yaaa diyor,bende alternatif bişeyler bakıyorum açıkçası
Sevde123 Busraata33 benmde ilk kızımda daha kısa sürmüştü ama ikincide epey sürdü bazen geceleri uzun saatler yatınca hala aktığı oluyor ama öncesine göre daha az tabi
Busraata33 Elif2023 sağdıgım zamanda oluyordu ama o kadar sagamam oğlum tazyikli olmasa içmiyor o yüzden sağamıyorum..Bez tutmuyor hemen sızıyor bende kullandım
annedemir e bebek poşetli olandan çok memnundum hatta fazla fazla almışım eskisi gibi sütüm akmıyor boşa gitti🤭 çok güzel uygun fiyatlı
benimoglumukurtarinesraa Bir arkadaşım bana “ bebek bir memeyi emerken süt indiği zaman diğer meme ucuna bastır sütun boşa akmasın” dedi. Gerçekten de dediği gibi bastirinca akmıyor süt memede kalıyor.. tabii ilk zamanlar kontrolsüz gelen süt için işe yarar mı bilmem