Oğlum 28 aylık konuşamıyor. Babıldama var bazı kelimeler var ama anlattığım halde çiş kaka nedir bilmiyor hala daha. Artık beze para vermek zor geliyor gelişimi açısından da bıraktırmak istiyorum birazda rahatlık istediğimden sanırım. İlk olarak nasıl başlamam gerekiyor. En ilk olanı ? Nasıl oluvak bir anda çıkarıp sürekli tuvalete mi tutucam nasıl yapıcam tecrübeli anneler detaylarıyla anlatabilirsiniz çok sevinirim. Şimdiden herkeseok teşekkür ederim vakit ayırdığınız için ..